tisdag 5 februari 2013

Tisdag..

Imorse vaknade jag o var så omotiverad att gå upp..
Vi har väl alla sådana dagar..
Lillan var glad iallafall..
När jag kom till jobb frågade dom hur de var o då blev de bara värre..
Jag klarade inte prata om de..
Ja jag brast i gråt..
När man får barn vet man verkligen inte vad man kommer gå igenom..
Men sen blev det bättre efter lite kaffe..
Idag fick jag världens drygaste jobb..
Sen efter lunch var de möte..
Jag ska inte vara där mer än 2 tim om dagen men mötet skulle man gå på..
Jag satt mest o skratta då det var så löjligt..
Det o trötthet är inte alls bra..
Och ja pratet om mandlarna fick en verkligen att skratta..
Det o trötthet är inte alls bra..
Hoppas morgondagen blir bättre..

När jag kom hem skickade kärringen till granne att vi hade fått en ny vaktmästare..
Jag blev bara arg på henne o skrev jaha kul ju..
Sen pratade jag med maria och martina idag o det har hjälpt..
Ni betyder så mycket för mej..
All min ilska som jag har mot lillans pappa måste jag nu släppa..
Jag önskade att det hade varit lättare att föra disskussioner med honom..
Och att han var ärlig..
Finns nog många som har det lika jobbig.
Nä som sagt nog om de..

Har många personer i mitt liv som betyder mycket och utan er hade jag inte orkat..
Tack för att ni finns,.
Och att ni orkar stå ut med mej..
Nu ska jag inte skriva mer..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar