söndag 3 februari 2013

Lördag...

Idag vaknade jag lite efter 11..
Sen efter ett tag gick jag till martina och skulle dricka kaffe..
Hade trevligt och var på bra humör tills jag fick ett samtal..
Att stå o ljuga mej rakt upp i huvudet var inte ok..
Jag kommer aldrig ha den tilliten mer..
Jag trodde att din dotter var den som var viktigast..
Man flyttar inte ihop efter ett par månaders förhållande.. 
Du fick mej att bryta ihop o böla..
Kunde knappt ens säga hejdå till min dotter utan att böla..
Det är inte ok..
Nu skriver jag av mej för att jag behöver de..
Ni som inte pallar läsa sådant kan hålla er från min blogg..

Jag hade en sån bra dag..
Har frossa i kroppen o känner att det är nått som inte är ok..
Visst jag får acceptera detta men trö mej inte på fötterna..
nog om det..

Tack martina för en god middag o en god paj =)
Fick ett par fina byxor av henne..
Lille anton är lika go som vanligt..
Felicia har saknat anton o de märks..
Nu hoppas jag sjukligheterna försvinner.. 
Nä skulle mest skriva av mej lite
hajj o goodbye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar