torsdag 24 januari 2013

Torsdag!!

Imorse var jag super trött och hade drömt konstigt inatt..
Men kom iväg i tid.. 
Äntligen har man fått termobyxor o jobbe jacka..
Man blir ju riktigt fräsig i dom kläderna fast man ser ut som micilingubbe haha..
Vet ej hur de stavas men ni fattar nog haha..
Idag har jag skrattat åt de mesta.. 
Anette o jag snackade en del då vi var själva på jobb..
Tur man har nån som förstår en ibland..
Idag har jag haft den uddaste uppgiften i mitt liv..
Vi fick ta ner en flaggstång på en skola..
Skulle sätta i snöret igen..
Sen upp med den igen..
Ja inget man gör i vanliga fall..

Har fikat hos maria då jag kom hem..
Gud så duktig hon är på att baka..
Gott var det och nu har man lagt på sej 1 kg till =)
Idag pratade jag med lillans farmor och hon skall ha felicia från lördag till söndag då dom firar farmor..
Kan bli roligt för henne att få sova själv hos farmor och farfar..
Det händer ju inte ofta..
Snart blir det att sova så man orkar jobba lite imorgon..
sen blir det att handla..
Får ha myskväll med lillan imorgon..
Allt känns så konstigt just nu..
vissa saker e bra o vissa e dåliga.. 
Nä nog om de =)
Ha det gott 

1 kommentar:

  1. Trevligt att läsa din blogg : ) duktig du är! Kramar/Andreas Jönsson

    SvaraRadera