lördag 5 januari 2013

Fredag + Lördag

Igår hände det inte mycket då lillan åkte till sin pappa.
Tvättade lite o vek tvätt.. 
sen minns jag inte vad jag gjorde haha..
En stund innan jag skulle sova smsa jag med en vän.. 
När jag hade lagt mej ringer hem luren..
Jag tänkte shit nu har de hänt lillan nått.. 
Men det var bara linda som ville fråga hur jag slutade röka..
Vi pratade ett bra tag..
Sen sa jag nä nu måste jag sova..
När jag nästan somnar knackar de på dörren..
Då var de chrille som ringde på dörren..
Alltså marias man...
Då tyckte dom att jag skulle komma upp och inte sitta sj..
Haha mina goa grannar...
Kom ner vid 5 o la mej..
Var ju duktigt trött men de var också självförvållat..
Jag med mina nattliga äventyr..

Jag glömmer aldrig då jag o linda åkte och handlade mc donalds mat mitt i natten..
Känns som att dessa äventyr behövs i mellanåt..
ajja nog om det..

Idag kom en polare hit och drack kaffe o flabbade lite..
Har känt han i många år..
Undrar vad man har hittat på under den tiden..
Nja jag vill nog ej veta haha..
Var verkligen kul att träffa honom efter alla dessa år..
Sen fick jag se hans nya bil..
Jag vill ha hans bil haha..
Fast i svart..
Men dock inte målad med roller haha
Nä nu börjar jag bli trött..

Följde med grannen till hellens grill..
Hon var törstig på cola..
Har passat på att mysa med divis..
Hon är underbar katt men ibland e hon bara för mycket..
Nu blir det strax att hämta täcket o lägga sej i soffa för att glo på film..
Ha en underbar kväll alla <3 font="font">
bye!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar