torsdag 10 januari 2013

torsdag

Idag har det varit en halv jobbig dag då lillan har varit hemma pga att hon har feber..
Hon har varit pipig och mammig =)
Skulle egentligen ha arbetstränat men får gå dit på måndag..
Denna vecka har tankar snurrat i hundra nittio..
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..
Men får tänka på allt positivt runt om mej istället..
Har kollat runt på nätet och hittat lite till min andra blogg som jag snart startar..
Denna fortsätter vara min personliga blogg..
Den andra bloggen blir en nagellacks blogg som bara handlar om sådant..
Kan nog bli ganska kul men måste börja ha fantasi..
Sen vissa färger har jag väldigt svårt för men får göra det bästa av de..
Var hos läkaren igår och fick fortsatt sjukskrivning men skall arbetsträna 2 timmar per dag..
Känns knappast lönt men ska se om man kan sätta in en timme extra..
Hade hellre haft ett riktigt jobb..
Men det kommer =)

Har varit rökfri i 10 dagar nu och har gått upp 2 kg..
Nu blir det att träna då jag inte vill att allt sätter sej på magen..
Nu ska detta bli ett bra år..
Bort med allt negativt..
Imorgon är det städ som gäller om lillan går med på att man städar..
Nu saknar jag marias o mina kvälls stunder.. 
Vi kan prata en massa o dricka te..
Ibland fixar vi naglarna..
Får ta igen de på måndag då hon kommer hem sent på söndag =) 

Om en stund hoppar jag ner i soffan och kollar några avsnitt av csi ny 
Ha en underbar kväll/natt alla <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar