tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år =)

Vaknade kl 11.00 av att martina ringde..
Snacka om sov morgon.. 
Anton blev ju sjuk dagen innan nyår så vi visste inte om vi skulle fira ihop..
Men det blev ändå att vi firade då han mådde bra..
Felicia hade en fin klänning o leggings...
Hon ville vara fin så vi gjorde en fläta i håret med..
Hon gillar när man pysslar om henne..
Felicia och anton har lekt som bara den idag..
Vi åt köttfärs fyllda paprikor med gräddfil..
Snacka om att man blev mätt..
Sen blev det en god kopp kaffe som behövdes..
Blev mycket snack om att vi skulle sluta röka vid 12 slaget..

Sen dukade martina fram chips, godis o kex.. 
Man bara åt hela tiden..
Man kommer likna en flodhäst haha..
När raketerna smällde blev anton och felicia över lyckliga..
Dom var riktigt trötta.. 
Anders skulle öppna skumpan och innan han rörde den small korken...
Snacka om att jag hoppade till.. 
Fy vad vidrigt de smakade men drack de ändå..
Men nu känner jag att de var lite för mycket kolsyra i den..
Ajja har haft en super rolig och underbar dag  <3 p="p">

Så då har man varit rökfri snart 2 timmar..
Men det känns bra.. 
Men kanske inte lika bra imorgon.. 
Jag ska klara det och aldrig börja igen..
Never ever..
Men jag skall bli bättre på att blogga iallafall =)

Nu har jag inte mer att berätta 
ha det gutt
bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar