söndag 10 februari 2013

God morgon!!

Igår hade jag och felicia en mys kväll och kollade på melodifestivalen..
Kan ju säga att det var de värsta jag har sett..
Felicia blev arg då sean banans framträdande försvann..
Kommer inte kolla på de mer kan jag ju säga..
Fick tvättat de mesta igår..
Alltid lika tråkigt men ett måste..
Imorse blev man väckt vid halv 8..
Konstigt nog var man inte trött så man har sovit gott..
Men vilken konstig men rolig dröm man hade..
Men inget jag skriver här för då tror väl folk att man inte är normal haha..
Igår kom jag på att jag inte har skrivit i min nya blogg..
Men får ta tag i det i veckan..

Idag blir det att hitta på nått med lillan..
Vad vet jag inte ännu.. 
Ska kanske gå ut en stund så hon får busa i snön..
Eller så blir vi inne och pysslar o spelar spel eller nått..
Blir nog en uppdatering i kväll..
Ha det gott så länge 
Bye Bye

 Mamma älskar dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar