tisdag 26 februari 2013

ovanlig dag haha..

Idag vaknade jag o var lite trött men ändå pigg..
Lillan ville inte till dagis men fick upp henne..
När jag kollade mejlen imorse så var uppdraget rättat..
Mitt hjärta dunkade som fan..
Rädslan för att få ett IG kom direkt men när jag kollade så var jag godkänd +..
Det tackar man inte nä till..
Men nu kommer det värsta och det är examinationen..
ajja nog om de..

När jag kom till jobb var de att åka iväg och flytta..
Var faktiskt helt ok..
Det känns jobbigt nu när en del av gruppen har slutat..
Men det blir bra till sist igen..
När jag kom hem gick jag till frisören då martina skulle fixa sitt hår..
Det blev super fint..
Jag och martina hade följe till dagis sen.. 
Det har vi inte haft på länge..

Idag frågade jag felicia vad vi skulle äta och fick som svar : KORV..
Jag är så trött på korv så det står mej upp i halsen.. 
Men gjorde det och min hemma gjorda potatissallad..
Felicia åt riktigt bra och fick en glass till efterrätt..
Nu blir det snart att lägga sej o läsa lite så man kan sova..
ha det..
BYE!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar