onsdag 20 februari 2013

Onsdag

Idag började inte min dag bra precis..
Men fick rätsida på de sen.. 
Tack maria för att du passade lillan idag då jag var hos doktorn..
När jag var hos doktorn la jag korten på bordet o sa som de var om hur jag mår..
Jag vill gärna säga att allt är bra fast de inte är så..
Nu ska jag ta dom där roliga pillerna igen..
Men det får mej att bli piggare..
Men första tiden kan bli svängig..
Skulle jag blir sur eller ledsen så är de bara att ignorera.. 
För det försvinner efter ett par veckor..
Tack Martina för att du stöttar mej o säger som det är..
Du kan mej utan o innantill.. 
Jag vet att du har det jobbigt sj men jag finns där för dej dag som natt..
Längtar till sommaren då vi kan sitta ute o grilla o ha kul..

När jag kom hem från doktorn tog vi en fika..
Där efter så spelade jag och felicia spel..
Middan blev sen idag men vi blev mätta och belåtna...
Nu har man suttit länge i soffan o kollat på tv..
Först var de Stockholm brinner, sen greys anatomy, och till sist chicago fire.
Gillar dom programmen så onsdagar är jag upptagen 
Nu blir det att hoppa ner i sängen för att sova..
Blir ju att jubba imorgon..
Sov gott alla goa läsare
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar