lördag 2 mars 2013

Lördag...

Idag vaknade man på bra humör och det var soligt ute..
Det varade ju inte så länge precis..
Idag fick det bli en städar och tvättar dag..
För imorgon vill jag ta det lugnt utan att ha måsten att göra..
Igår följde jag med martina och hennes familj och lämnade anton..
Han är för go..
Elli du är min bästa kompis..
Haha ja det värmde i hjärtat att höra de..
Sen på vägen hem stannade vi till vid mc donalds..
När man hade ätit så var man äckligt mätt..
Nu blir det ingen sån mat på ett tag..
Hade jätte trevligt..
Men efter att jag hade varit hemma ett tag så blev de inte som jag hade tänkt..
Blev inget bra slut på fredagen men skriver inte om det här..
Idag har jag ont i min handled..
Ja så kan de gå haha..

Var och handlade twilight breaking dawn del 2..
Det blir o lägga sej i soffan o glo på alla twiligt filmerna tror jag..
Men frågan e om man orkar se alla haha..
Nä nu blir det att torka golv och sen hoppa in i duschen..
Ha en trevlig dag alla 
bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar