fredag 8 mars 2013

Crazy Fredag..

Vaknade av ett himla bankande och de första jag tänkte var ååå nej vattenläcka..
Men när jag tittade ut var de brandmän utanför..
Ja det händer liksom inte så ofta så det blev en liten chock.. 
Grannen ovanför hade fick sej nog också en chock när hon såg dom..
Ingen brand tack o lov..
Dom lagade taket..
Lite pinsamt o gå upp i bara t-shirt och rufsigt hår..
Ajja man får allt ett gott skratt när man tänker på de..

Senare gick vi iväg till martina så felicia och anton kunde leka..
Sen blev de kladdkaka..
Nu vill jag verkligen inte äta det på länge.. 
Sen skulle jag natta lilla melina..
Hon somnade efter ett tag men man fick ju inte lägga henne i sängen..
Den där lillan fröken börjar ju bli ganska tung..
Men upp i famnen flera gånger o till sist gick de..
Jag är allt duktig på att få barn att somna..
Lugnet själv haha..
Eller inte haha..

Sen gick vi hem och sömnig blev jag..
Så det var bara att sätta igång och städa.. 
Nu känns de allt i kroppen att man har städat..
Men gillar inte när de är smutsigt..
Det blev allt bra ändå..
elli kan om hon vill..
Nä nu har jag inte mer att skriva..
hajj o i vajjj

1 kommentar: