söndag 27 september 2009

Söndag..

I fredags var emma o tobbe här..
Vi åt tacos..
Sen såg vi på film..
Wallander hämden och wallander cellisten..
Dom var riktigt bra..
Tack för en trevlig kväll..
I lördags åkte vi till malmö..
Vi var på ikea o city gross..
Fick handlat en hel del..
Sen tog man det lugnt igår kväll..
Idag ska det tvättas i massor..
Sen ska jag dammsuga..
Hitta mina dammsugar påsar på city gross..
Har lyssnat mycket på anton o affe o sen choone..
Riktigt bra låtar..
Låttexterna stämmer in rätt bra..
Tänker nog lite förmycket när jag lyssnar på dom..
men låtarna e riktigt bra..
Flisan leker me lera..
Sen ska hon få rita lite..
Tur jag inte lova henne nått idag..
Vissa ville hitta på nått men så blev det visst inte..
Dålig stil..
Men det kommer du nog ångra sen..
Jag skiter i vilket men det e ganska taskigt o bestämma sen blir det inte av..
men du e ju som du är..
Men du behöver inte ringa hit mer..
Som du lova i fredags..
Du ville prata me henne men du ringde inte..
Så mycket betyder hon..
Riktigt dålig stil..
Men nu tänker jag inte nämna dej för henne mer..
Lova inget när du inte håller det..
nee dax o fixa ribbsteken..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar