fredag 2 oktober 2009

fredag..

Så nu har man gjort om bloggen lite..
I morse ringde emma till mej 06.20..
Hon trodde jag skulle upp då..
Men jag sa nee jag ska inte upp förän 7..
Gick ut me hunden på morgonpromenad..
Det var svin kallt..
jag tåler inte hösten blir alltid så trött..
det kallas höst deppresion..
Sen gjorde jag mej iordning..
Bussen gick kl 8..
Hadde först matte..
Sen svenska..
Vår svensklärare blev arg på datorerna idag..
Kunde inte låta bli att skratta..
Han lät så rolig..
Det måste vara stenålders datorer..
Varför funkar bara 2 stycken??
Vi bara det e kasst mög..
Så sa han ja det får jag hålla med om..
Sen börja han igen men vad e detta, det e ju inte klokt..
Han e rolig..
Sen åkte jag hem..
La mej o vilade..
Har fått jätte ont i höften igen..
Tror jag har fått en infektion i kroppen..
Vakna vid halv 6 o gick ut me lurvas..
Då var det inte så kallt..
Har fått nya grannar idag..
Känns lite skumt faktiskt..
Ska glo på film nu ikväll o försöka göra lite annat oxå..
Imorgon ska jag på barnloppis i skivarp..
Lillan behöver mer kläder..
Usch saknar henne jätte mycket..
Suck..
fast man e ju inte helt sj har ju min lilla vovve oxå..
Undrar om den går in där jag vill..
Då blir jag av me lite från ena rummet..
Måste rensa ut en del nu igen suck..
men lika bra o göra de..
Nee nu ska jag hitta på me annat..
ha det gott
bye..

1 kommentar:

  1. Va snygg bloggen blev nu, mycket bättre än innan. Kram Masse

    SvaraRadera