lördag 17 oktober 2009

Vilken vecka!!

Imåndags hände det inte så mycket..
Sen på tisdagen kom vi på en pjäs som vi ska spela upp på skolans profil dag ;)
Usch det blev många skratt..
fast jävligt kul hade vi..
vi har bara 2 gånger kvar att fixa allt så det blir bra..
Men det fixar vi..
Poppe ville att vi skulle komma på högstadie teatern på onsdagen så fick vi ta ledigt den 15 december..
Onsdagen hade jag först en data uppgift som skulle lämnas in..
Sen gick vi till teatern..
Ung utan pung..
som vi skrattade..
I slutet var dom ju helt nakna men dolde ju då dom privata sakerna som tur va..
Sen var det matte o engelska..
Torsdag hade prov på engelskan..
fick VG o jag blev super glad ;)
Fredags var hemma från skolan..
Mådde inte alls bra...
Emma fick avliva den ena valpen på morgonen..
Sen på natten åkte vi in me en till fast till malmö djursjukhuset..
Emma fixade det inte så jag var me när valpen avlivades..
Fy vad ont det gjorde i kroppen på en..
men det var det bästa för den..
sen somnade jag långt om länge på natten..
lördag idag ju..
Har rensat i garderoben en massa skit ju suck..
Men det e ju en del som inte är mitt o det får ju va kvar..
kastar jag det blir det liv i luckan..
Cesar e trött o sover gott i soffan..
Han ligger där lillan brukar sitta..
Han saknar henne..
Det gör jag oxå mega mycket..
Man har varit helt off idag..
nee nu har jag nog inget mer o berätta..
ha det gott bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar