tisdag 6 oktober 2009

Tisdag!!

Idag vakna jag av att emma ringde..
o då skulle jag gå ner me cesar..
Tobbe jobbar ju i närheten där marianne bor..
Hon har han om dagarna då jag går i skolan..
Sen kommer han hem på kvällen..
Han tycker det e kul o busa me sin mamma o pappa..
Sen åkte jag till skurup vid 9.00
Ringde o fråga om veronica var hemma..
Så jag gick upp till henne o drack kaffe..
Jag hade ju en timme på mej innan man börja lektion..
Saga e helt lycklig så fort man kommer upp..
Sen då jag kom hem från skolan pluggade jag lite..
Sen hämtade jag lillan..
Ilördags hotade hyresvärden me att kasta ut både mej o grannen för vi hade hundar..
Men det står ju inget i kontraktet att vi ej får ha hund..
Sen klaga jag på att värmen ej var igång..
O idag ringde han..
o din hund har inte hörts alls..
Jag bara nee han e ju inte hemma när jag e borta..
Så sa han att jag fick behålla han men han fick inte föra en massa väsen..
Han e rädd att alla ska flytta..
Sen sa han du e så vacker du får klä upp dej i fina kläder..
Jag bara nja det e ju inte riktigt min stil..
Jo men man kunde ju lära sej..
Hmm nee tror ej de..
O jag har fått höra av många den sista tiden hur bra jag ser ut så tack jag vet..
Jag e ju inte ego för ingenting..
Emma o tobbe kommer kanske en stund sen..
vi får väl se..
Nee båda mina bebisar sover..
Dricka lite kaffe kanske..
ha det gott
bye

2 kommentarer:

  1. Var glad att du får höra att du ser bra ut..
    Själv får man höra att man ser ut som en strandad valross.

    SvaraRadera
  2. lizzie : nej vad taskigt av dom.. skit i allt vad dom säger!! Då e dom antingen avundsjuka eller så mår dom så dåligt själva så dom måste klanka ner på dej.. Taskigt gjort av dom!! många kramar till dej gummam

    SvaraRadera