tisdag 22 september 2009

Helgen..

I fredags åkte jag till småland..
Dennis kom o hämta mej i alvesta..
Sen åkte vi hem till dom..
Vi satt o pratade o drack kaffe tills jenny kom hem..
På lördagen åkte vi till masse o annika..
Vi skulle jobba i studion..
Kul hade vi..
Jag kunde inte låta bli o skratta när masse o dennis sjöng in..
Vi måste absolut öva en hel del..
Släppte alla tankar när jag var i studion..
Jag fick lära mej o spela in lite..
Weei det var oxå jätte kul..
Kände mej duktig på nått sätt..
Detta låter kanske konstigt..
Men kände mej lite bitchig..
Man kanske ska bli en studio nisse en vacker dag..
jag vill till studion igen..
Vi kommer alltid ha skoj..
Har masses o dennis stöd till 100%
Vi tar det i min takt sa dom..
Sen på kvällen drack vi lite cider o sen fortsatte i studion..
På söndagen var vi oxå i studion..
Sen hade annika nån hudvårds party..
Efter det åkte vi tillbaka till vislanda..
Jag o dennis såg på tv tills 5 på morgonen..
igår packa jag ner mina saker..
sen drack vi kaffe..
Sen åkte vi till alvesta..
Jenny kom oxå dit o sa farväl..
Känndes jobbigt att åka hem..
Visste att nått skulle gå fel..
Hur fan kunde du såra mej såhär..
Nu är jag på ruta ett igen..
Tack masse o dennis o åsa..
Vet att det e han som har gjort fel...
Men det tar fruktansvärt hårt ändå..
idag ska jag läsa upp för jenny oxå..
Dennis tyckte att jag ska göra det..
O nu e det så att jag ska göra det..
Att leka me någons känslor är elakt..
Så gör man bara inte hur många fler tjejer ska du såra..
Du kommer aldrig lära dej..
Du har ju gjort så mot fler..
det e inte bara mej..
Du gräver din egen grav..
ha det..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar