onsdag 16 september 2009

onsdag kväll..

Har ju inte varit nån rolig kväll..
Lillan har varit jätte ledsen..
Hon gick ut i trappen o sa kom pappa..
Jag bara nej han kommer inte idag..
Så blev hon arg på mej o sa joo..
Sen blev hon hysteriskt ledsen..'
Pappa komma hem sa hon sen..
Jag mår så dåligt av detta för jag vet inte vad jag ska säga till henne..
Det e nästa så man sj fäller en tår..
Jag fick ju aldrig sj träffa min så det blir tufft när hon gråter så..
Hade jag kunnat trolla hade jag trollat hit han för hennes skull men det e ju helt omöjligt..
kan liksom inte säga till henne att pappa kommer hem igen..
Tyvärr gör han ju inte det..
Måste få detta ur mej..
Sen fick jag lillan att följa me ut o gå me vovven..
trodde att hon skulle glömma det men när vi kom innanför dörren ropar lillan hej pappa..
Så jag skyndade mej o spola i ett bad..
Långt om länge glömde hon det..
Men både jag o emma har sett hur lycklig lillan e när hon e me oss båda..
Känns så bra när hon e så..
men så lycklig kommer man nog inte se henne på ett bra tag..
tur jag har flisan
Hon är min livsglädje..
O det finns inget som kan komma i mellan där..
Never Never
Älskar dej flisan..
cesar du e oxå helt underbar..
Han har varit super duktig idag..
Nee snart dax o försöka sova..
Måste ju komma upp imorgon..
Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar