måndag 14 september 2009

Söndag/Måndag!!

I går vaknade vi ganska tidigt..
Gick ut me flisan o cesar som vanligt..
Sen städade jag lite..
Sen kom emma..
cesar har förhudskatarr..
Så vi skulle spola rent..
Blir det inte bättre får vi gå till vetrinären..
men det e ju inget han mår dåligt av men bättre o kolla upp o kanske få bort de..
Sen åt vi middag..
Sen kom lillans pappa o hälsade på..
Det var för en gångs skull riktigt skönt o ha lite sällskap..
Idag har man haft datorkunskap o det suger men lika bra o få betyg i det..
O emma börjar oxå skolan..
Är glad för hennes skull..
Imorgon blir man 24 men ändå känns det som att det kommer bli en vanlig dag..
Får se hur många som kommer imorgon..
Blir nog inte så många men det e nog skönt..
För jag går länge imorgon..
Men får se om någon kan ta henne imorgon..
När man e i skolan..
Hon är så underbar min lilla tös..
Hon får mej till att vara lycklig..
Inatt sov hon hela natten i sin säng snacka om att jag är stolt över henne..
Men kommer kännas ensamt var kväll..
Är ju van vid att hon brukar hålla om en eller att jag håller om henne..
Men det kommer jag klara av..
Får väl tvätta o plocka undan så det e fint imorgon..
Uppdaterar ikväll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar