torsdag 3 september 2009

Sjuk..

Jaha då var det dax att uppdatera igen..
I tisdags hade vi jätte skoj i skolan..
Först hade vi svenska..
Sen hade vi drama i 2 pass..
Först samlades vi i den vanliga salen sen gick vi ner till spegel salen..
Vi skulle vara 2 olika lag..
Dom ena skulle va en ler klump o dom andra skulptörer..
haha som vi skratta alla såg lika roliga ut..
Sen hade vi en övning på att alla skulle ta sej upp på 2 stolar..
11 personer på 2 stolar var ju dock inte lätt att fixa..
stolarna knakade o sprakade..
Jag trodde dom skulle gå sönder..
Sen gick vi runt i en ring o så skulle alla säga nått man skulle härma..
Men det bästa var ändå när en skulle va tolk o den andra skulle ha hitte på språk..
Jag skratta så tårarna kom..
Tess o jag ska göra den övningen nästa gång..
Så det blir o öva på det..
Tur man inte spelar in det..
o till sist hade vi avslappning..
det var inte bra för lilla elli för hon höll på o somna..
Sen drog vi hem..
Jag tvättade 3 maskiner tvätt o plocka undan lite..
Sen fick jag för mej att jag skulle se på film..
Men jag orkade inte..
När jag vaknade imorse hade jag feber..
Så det var bara o messa lärarna att jag ej kom..
idag har det inte blivit så mycket gjort här hemma..
Imorgon kommer mitt hjärta hem så jag måste tvätta färdigt o städa färdigt..
Saknar henne så mycket..
E jätte jobbigt o va utan henne ibland..
Men hon måste ju få va me sin pappa oxå..
Det känndes så jobbigt o säga hejdå till henne i söndags..
Hon e mitt allt..
Nu har jag köpt en massa kläder till henne..
Så nu måste jag fixa en garderob..
Så vi får plats me allt..
Längtar tills vi ska till ullared..
Jag jenny o dennis ska dit..
gottigt ska det bli..
Nu börjar jag bli ganska trött..
Dax o tryna kudden..
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar