onsdag 28 mars 2012

Tisdag =)

Idag har jag varit ute en hel del =)
Det är så skönt nu när värmen har börjat komma..
Vaktmästaren tyckte att jag skulle sitta ute och plugga =)
Senare gick jag och martina och handlade glass =)
Vi har alltid så trevligt ihop..
Vi ska nog till bakken denna sommar igen..
Om nu inget händer..
Där var så mysigt med skog utanför =)
Idag har lillan varit väldigt mammig..
Hon sa till mej mamma jag vill va hemma o mysa med dej imorgon =)
Naaaw så sött och mitt hjärta smälte..

Ska gå igenom alla barnkläder som jag har sparat.
Ska sälja lite av de för jag kan inte samla på mej hur mycket som helst.
Sen fyller lillan snart år..
Tänk att hon blir hela 5 år..
Tiden har sprungit iväg.
Nu hade hon sagt på dagis att hon skulle spara sin vagn till sin lillebror.
Var får dom små allt från haha
Hon går ju nu till dagis och hem.
Söta lilla fiseflis <3

Nu blir det snart o hoppa i bingen..
Håret ska först torka..
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar