lördag 24 mars 2012

Lördag kväll

Sitter och lyssnar på Nightwish som är mina favoriter.
Har lyssnat på dom hela dagen..
Alla är lika roliga..
Har en dvd film med dom där man får veta lite allt möjligt om dom..
Jag saknar Tarja men Anette är en bra sångare hon med..
Är lite uttråkad nu haha
Innan satt jag och åt vitlöks bröd hmm
Men gott var de.. 
Imorgon ska jag försöka hinna me ett litet pass med zumba..
Måste komma igång igen o inte se ut som en valross haha..
nä skämt o sido..
Måste bli av me litta om magen..
Nä nu har jag inge mer o säga haha
blev ett tråkigt inlägg..
bättre imorgon =) 

2 kommentarer:

  1. Hehe det ska va Tarja som sångerska i Nightwish annars kan det va så.
    Tycker hon är så grymt duktig och det är synd att hon sluta :(

    SvaraRadera
  2. Ja tarja är bäst men jag tycker anette också är bra.. skulle kunna göra allt för o träffa nightwish gänget..

    SvaraRadera