lördag 24 mars 2012

Lördag morgon =)

Sitter och dricker en kopp te och försöker vakna till liv. 
Igår fick jag mitt paket från net on net..
Eftersom jag behövde ett headset till min dator då jag pluggar på distans hade jag inget val..
Men det var inte så farligt dyrt.. 
Betalade 199 kr o det var nån gaming headset..
Hoppas det funkar nu.
Hörlurarna funkar så ska bara kolla micken också så allt funkar..
Ska ju ha examination på fredag o då måste sakerna fungera..
Det blir nog riktigt bra =)

Igår fick jag reda på att mitt prov i matten var godkänt =)
Hon lurade mej lite så jag trodde jag skulle få göra om de men nix.
Sen så ringde dom från skurups kommun och undrade om jag fortfarande var intresserad.
Vilket jag verkligen är så ska på intervju på måndag..
Hon sa också ja du har jobbat inom kommunen innan  så =)
Så nu blev jag verkligen så glad..

Nu ska jag snart göra klart mitt sista uppdrag i medicinsk grundkurs..
Sen blir det att städa lite =)
Bloggar senare 
ha de gött
bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar