lördag 10 mars 2012

Fredag och Lördag =)

Igår morse vaknade jag på bra humör.
Jag väckte lillan och klädde på henne..
När vi gick till dagis sa hon mamma jag kommer sakna dej <3
Söta lilla fis =)
Hon är hos sin pappa i helgen..
Sen tog jag bussen till lantan eller nils holgersson gymnasiet för att ha HLR..
Diggar läraren.
vilka skratt vi fick.
Vi fick var sitt gummi ansikte och tänder haha
Det skulle vi trä på dockans huvud.
Alla kan vi rädda liv.
Var en väldigt rolig och intressant kurs.
Det var ju inge vidare med mun mot mun metoden på plast ansikte haha.
Kunde varit en heting istället..

Sen gick jag till tina för o lämna en bok.
Skulle hämtat mitt nya leg men får bli i veckan som kommer.
Såg några avsnitt av csi ny..

Idag har jag plockat lite innan jag gick till martina =)
Så söt anton är och han har verkligen blivit en stor kille..
Sen blev det att tvätta lite och äta resterna från tacosen.
Har sett på melodifestivalen och blev rätt sur..
Danny skulle vunnit men loreen var oxå bra men nej only Danny.
En annan som också var bra var Ulrik Munter.

Nu blir det att ta de lungt o njuta av sin egen tid =)
Bye 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar