söndag 4 mars 2012

Söndag..

Idag vaknade jag lite sent men det var skönt att sova ut..
Men nu är man piggelin.. 
Igår såg jag på melodifestivalen andra chansen..
Så urkasst..
Hur fan kunde flink gå vidare..
Det är sorgligt och pinsamt..
Dynazty och Timoteij skulle ha vunnit enligt mej då..
Tror inte någon bra vinner i år heller.. 
gillade inte den där poular låten förra året..

Kommer lägga upp några låtar som jag gillade..
Lillan åkte igår till sin pappa som fyllde år i fredags för dom skulle ha kalas..
Hon fick ha den nya klänningen jag köpte till henne och hon blev så söt.
När hon kom hem idag så byggde vi pärlplattor..
Men till sist gav hon upp.. 
Aja nu sitter jag o pratar med en viss person..
Hmmm du fick mej att skratta då du skrev kan höja din temp haha
Sorry sweet men var tvungen o skriva de haha
Texten är väldigt fin =) 
Diggar er =)
Bra Låt =)
Lillans favorit som har satt sej i huvudet suck

weeeii 

Nä nu blir det att göra litta te...
Ha det gott 
Bye

1 kommentar:

  1. Förstår inte hur Ranelid eller Flinck kunde gå vidare. Två urusla artister är dom.
    Jag håller tummarna hårt för Dead by April

    SvaraRadera