lördag 7 april 2012

Påsklovet

Jag har umgåts en del med min syster o hennes dotter.. 
Felicia och saga har verkligen roligt ihop.
Men dom hittar allt på hyss i mellanåt.
Igår var jag på påska midda hos alla syskonen.. 
Hade verkligen roligt..
I veckan har jag lämnat in 2 uppdrag =)
Ska försöka lämna in så många som möjligt så man slipper de sen..
Känner mej ganska flitig..

Nu fyller lillan snart hela 5 år.. 
gud vad tiden går fort. 
Vet dock inte vad jag ska köpa till henne..
Det e ju inte så lätt..

Idag har jag sett på gamla avsnitt på CSI NY =)
Hoppas inte dom lägger ner den serien på många år.. 
för de e ett av mina beroenden haha

Idag har det fan snöat och det är inte ok..
Det har ju blivit vår och allt..
Se så nu ska de bli varmt varmt..
Vill lägga undan alla vinterkläder som bara är i vägen =)

Nu blir det att kolla upp lite saker..
Skriver mer sen =)

1 kommentar:

  1. Varför fan snöar det på våren, snacka om spoiler :) Älskar din blogg

    SvaraRadera