fredag 27 april 2012

Fredag och happiness

Idag har jag träffat veronica och lilla saga.
Jag fick veronica att börja spela wordfeud.
Aja lite roligt var de allt innan hon kom förbi mej haha..
Idag har jag och lillan ätit tacos och myst =)
Sen hittade jag jacob samuels ena låt..
Så jävla bra röst han har..
Han är ju ganska het.. 
Blev så glad när jag hörde låten på youtube..
Sen har jag sett trailern till nightwish film..
Hur ska jag stå ut och vänta??
Är väldigt nyfiken nu jue... 

I onsdags ringde agnes om lite positiva besked om praktik.. 
Nu hoppas jag att detta blir som jag vill..
Måste bli klar nu innan sommaren..
I tisdags träffade jag martina..
Inte långt kvar tills hon skall ha bebis nu..
Vi åt en väldigt god jordgubbspaj och drack kaffe..
Vi har verkligen mysiga stunder =)

Ha nu en underbar kväll alla bloggar mer imorgon.

Give Me A Sign


Denna bjuder jag på ikväll

Bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar