måndag 9 april 2012

Imorgon börjar allvaret igen..

Idag var den sista dagen på lovet..
Ska bli skönt med att komma tillbaka med pluggandet..
Idag har jag fixat lite och planerat inför lillans kalas..
Dagarna bara springer iväg.
Gabbie kom idag med en till påse med kläder till lillan.. 
Du är så snäll gabbie =)
Det är fortfarande ganska stort så det får ligga i källaren så länge =)
Idag har man pratat med åsa..
E så glad för din skull att du har funnit kärleken =)
Vi måste snart träffas igen.. 

Igår åt jag lax med citron sås och potatis..
Jag har fått dille på just lax..
Undrar om det är åldern för jag äter saker idag som jag inte gillade förr.
Åt inte paprika mer än färsk då jag var yngre..
Idag älskar jag att ha paprika i grytor och annat gott..
Aja jag får skylla på att jag har blivit vuxen haha

Ikväll kom lillan hem..
Har verkligen saknat henne..
Mammas underbara tös..
och på onsdag är hon hela 5 år..
Tiden går fruktansvärt fort..
Nä nu ska jag kolla litta papper och dricka te..
 bjuder på en bild och då på en heting..
Ha de gött


Söt som socker..
Het som chili
mmmmm =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar