tisdag 31 augusti 2010

Tisdag..

Så rolig denna dag har varit..
Först hade vi matte o där blev en del skratt..
Men fick mycket läxor..
Gillar de inte..
Har en massa saker som ska fixas..
Sen hade vi drama..
Idag kom en ny till så nu är vi 6 st i gruppen..
Vi behöver nog vara några fler..
Idag gick vi igenom allt viktigt me allt om hur föreningen ska se ut..
Sen fyllde vi i lappar..
Har varit super kul idag fast vi inte han me drama övningar..
Sen fick vi se hela teaterföreställningen o sen analyserade vi den,,
En massa som blev bra men kunde ha blivit ännu bättre..
Man kommer verkligen sakna många som inte är me detta år..

Idag frågade jag dagis varför lillan hade sår på hakan..
Igår hade hon o william sprungit in i varandra..
Så flisan hade fått näsblod..
O så säger dom inget..
Jag vill veta när de händer saker me henne..
För ibland märker man inte alla skador..
Hoppas inte att dom glömmer berätta hädanefter..
Det e ju bra att flisan sj berättar men fick inte ur henne hur hon hade gjort illa sej..
Men Men..
På fredag får jag nog ta o va ledig för flisans dagis är stängt..
Så jag får prata me mikael om hon får va me på engelskan..

Nee nu ska jag plugga lite till..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar