tisdag 10 augusti 2010

Dagen börjar me en jävla otur...

Idag blir de att gå till tandläkaren för när jag vaknade hade jag en bit tand i munnen..
O inte nog me de så har man den kuliga veckan..
Kunde knappt somna igår för att jag hade så ont i magen..
sen kom lillan för hon hade sovit oroligt..
Så hon fick sova hos mej hela natten...
Vaknade 07.15..
Hade ställt klockan på 07.50 så jag skulle ju inte gå upp förän då suck..
men gick upp o började ringa till tandläkaren i skurup..
Jag som är tandläkar rädd tänker inte gå i skivarp..
Har fått höra att dom har fått flera anmälningar på att dom har gjort fel m.m
Vilket skrämmer mej...

SÅg igår på en mördare i familjen..
Jag har nog aldrig gråtit så mycket som när jag såg de..
En pappa som kvävde sina 2 söner...
Sen ena blev 8 veckor gammal o då hade han gjort 5 mordförsök..
Sen efter många år ville dom få barn på nytt..
Så hon o han bestämde sej för konstgjord befruktning..
Hon blev gravid o dom fick en pojke denna gång som oxå dog..
Här gjorde pappan 3 mordförsök..
Så skrämmande..
Jag fattar de inte..
Hur fan kan man ta sina barns liv..
har nog aldrig varit så arg o ledsen på väldigt länge..

Skänker en tanke till mamman..

Nee nu ska jag klä på min underbara tös som förgyller min dag..
Prinsessan börjar på dagis igen..
Nu har dom kommit tillbaka till skivarp igen..
Skriver meer sen
Ha det gott
Bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar