måndag 9 augusti 2010

Söndag!!!

Vaknade vid 11 o det var lite väl sent..
Men det var skönt o sova ut..
Sen var de så tråkigt väder ute..
Har varit lite rörigt idag eftersom min syster marina ringde o var ledsen..
Hon har tydligen åkt på nått skit o hade så sjukt ont..
Skriver inte vad de är ifall hon inte vill de..
Hon kom in till akuten men blev hemskickad..
så imorgon blir de vårdcentralen..
Idag frågade jag Jonny som jobbar på skolan när vi börjar igen..
Inskrivningen är den 20 de..
Hela 11 dagar kvar sen börjar det tuffa livet igen...
Det kommer inte bli någon dans på rosor precis...

Ämnena jag ska läsa är

Svenska B
Historia A
Engelska Gruv Sista termin
Matematik A Light
Digitalbild
Projekt och företagande
Teckenspråk steg 1
Drama

och kanske Rättskunskap om de inte krockar...
Teckenspråk är ju på onsdags kvällar..
Så jag måste ha barnpassning då..
Annars kan jag inte gå den kursen..
Den är viktig för mej o ha om jag ska bli det jag vill..

Nee nu måste jag ta o sova..
Blir ju inga långa kvällar när jag börjar skolan igen..
För de orkar man inte..
Speciellt inte jag som är så morgontrött haha..
Nee nu ska jag hoppa ner i sängen o försöka somna me en gång....
O inte ligga o grubbla som jag e så duktig på att göra när jag ska sova..
Hoppas lillan sover i sin egen säng nu hela natten..
Imorse kom hon in o la sej hos en vid halv 7 på morgonen..
Har den underbaraste dottern på denna jord..
Sov gott
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar