måndag 16 augusti 2010

Helgen...

Åkte till malmö..
Har haft jätte skoj..
Vi åt kinamat i lördags..
Sen handlade vi regnställ till felicia..
Det e svart och gult..
Men hon liknar en liten brand flicka hehe ..
Kom hem igår..
Kaninerna hade haft riktigt roligt i deras bur..
fick dammsuga idag jue..
Kom på att jag måste köpa nya dammsugarpåsar..

Fy vad jag måste fixa en massa nu denna månad..

Både jag o lillan måste klippa håret..
Måste hitta lite nya byxor till felicia..
Jag måste hitta en höst jacka och en ny mobil..
Måste köpa nya collegieblock..

Det märks att skolan börjar på fredag =)
Ska bli riktigt roligt att träffa alla igen..
Hoppas det är många som man känner som oxå ska plugga..

Nee nu ska jag droppa i kortisonen i hårbonnen..
ha det gott
bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar