lördag 7 augusti 2010

Jaha

Sitter o lyssnar på Manowar..
Gamla godingar..
Saknar den gamla tiden faktiskt..
Fan vad roligt man hade..
Men man blir helt varm i kroppen ju av alla gamla goa minnen..
Ikväll var vi ute och gick fast jag var sjukt trött..
Blev ingen lång runda pga att man inte orkade..
Nu kan jag verkligen inte sova..
Är verkligen pisst of..
O det handlar inte om någon som står mej nära..
O tur e det...

Känner mej väldigt uttråkad o irriterad..
Det e inte så bra när man är i de tillståndet haha
Men har ju skrattat en hel del åt de..
Jag tänker då inte fälla en ända jävla tår för den personen..
Never Never,,,,

Imorgon ska nog folk hålla avstånd..
Som inte pallar med ett stör som mej..
Jag vet hur jag kommer va imorgon..

Elli The Pain!!!

Haha nu tyckte jag att jag var lite rolig...
Nee får nog prata av mej imorgon me ..........

Bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar