onsdag 11 augusti 2010

Ajj Ajj Ajjj

Fy första tandläkarbesöket bestod av att tandläkaren drog itu min tand..
Utan bedövning..
Jag skrek o grät..
Jag blev rädd jävligt rädd..
Hon sa kom tillbaka i september så lagar vi den...
Jag sa nee jag hör me dom i skivarp om dom har tid till mej..
Fick tid kl 15.30
Så jag gick o lämnade flisan hos martina o anton..
Dom gav mej bedövning o scannade tanden..
Jag hade infektion i nerven så dom öppnade upp o gjorde rent..
Jag blev så ledsen o rädd då de gjorde så ont..
Man såg att tandläkaren o sköterskan led med en..
Dom sa när vi var klara du ska vara stolt över dej sj..
Dom tyckte jag hade varit så duktig som klarade av smärtan..
Jag tyckte detta var fan så mycket värre änn o föda barn..
När vi kom hem gjorde jag mat till lillan för jag fick ju inte äta förän vid 8 på kvällen..
Pga att min tand hade provosorisk fyllning..
Längtar tills det blir helt klart för detta är inte roligt ska jag säga..

nä nog om de..
Har ändå varit ovanligt glad fast jag har haft ont..
Men blev så glad då du sa god natt =)
men du han logga ut innan jag han skriva tillbaka..
O sen vill jag tacka Tina O Marina..
Marina jag hoppas du snart blir bra igen..
Blev så rädd när du ringde gråtandes..

känner för att vika tvätt o sortera..
Men det kan jag inte göra nu måste ha lite sömn..
Hoppas smärtan i tanden har släppt tills imorgon..

Sov gott
Bye..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar