lördag 23 maj 2009

why

har haft en bra dag tills nu.. kom på att det e den 23 maj.. o för 3 år sen blev jag o en viss person ihop.. tänk så bra det hade varit om jag inte kom ihåg det.. för idag svider det när man tänker på det.. Fast jag har gått vidare.. känner att jag inte vill prata med någon.. orkar inte idag.. alla dom bra minnen flyger fram o tillbaka fast jag inte vill tänka på det.. önskar bara att jag hade kunnat ha glömt vilken dag det var..

varför ska man va så känslig.. Hatar det..

Killar kan bara glöma någon hux flux men vi tjejer ta ju en evighets tid på oss o släppa allt..
Men har suttit o tänkt o jag kom på att det var nog bäst att det tog slut för han var ett svin ju..
Allt var ju mitt fel både det ena o det andra..
Nä en sak e klar att så som han har sagt o gjort så kommer han aldrig in i mitt liv igen..
Never Never..
För det e inget man förlåter..
tänk om alla visste hur han hade behandlat en..
Jag har ändå hållt inne med för mycket..
tycker bara synd om min fis..
Nä nu ska jag dricka upp min cola sen ska jag vika tvätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar