fredag 22 maj 2009

Vilken dag!!


Vaknade halv 7 på morgonen av att lillan inte ville sova mer.. gick upp o satte igång en film.. sen vakna jag senare av att hennes pappa ringde o fråga om vi skulle komma.. Det blev att vi åkte dit.. Han handlade 3 par skor o ett regnställ.. det var jätte fint.. sen åkte vi till lomma o hälsa på lillans farmor o farfar.. där åt vi kyckling o potatisgratäng.. Gott var det.. Sen kom stoffe o hämtade oss i klagshamn.. det var skönt o komma hem.. lillan somnade hos mej när vi mös på soffan;) Världens mest goaste fis..


Gick in på lunarstorm.. där e en som går in o kollar mina bilder ofta.. vi har pratat en del innan.. danne sa att han hade en polare som var intresserad av mej.. Hmm han gör mej förvirrad.. Känner att jag vet varken ut eller in.. vad e det han vill.. det måste ju va nått men vad??

vill bara att mitt liv ska bli bra;) Men det blir nog det en dag!!


Ska försöka fixa rätt i mina garderober igen.. Vet ju inte vad jag har längre.. skärpning!!

Har ingen ro i kroppen just nu så nätt får man göra jue..


nä ha det gott

Ps det kommer nog ett till inlägg innan jag somnar

1 kommentar:

  1. Vad roligt att läsa att du och Palle kommer överens det är inte alla som har gjort slut som gör det! Ett stort + till er!
    Gadroben, ja då är vi två. Jag köper nya kläder hela tiden men jag glömer ta bort det jag inte vill ha mer. Hehe...

    SvaraRadera