lördag 30 maj 2009

Lördag!!

I går var det fullt ös..
Och kul var det!!
Stefan o anders tyckte att jag skulle dricka massa dolies..
Dom var ju inte riktigt kloka..
Jag drack 4 st snaps rakt upp o ner!!
Gott var det..
Sen blev det massa öl o cider..
Man var ju ganska rund under skorna..
vid halv ett gick jag in till mej jag satte mej vid datorn men allt började snurra då så det blev sängen.
Jag somnade ganska snabbt..
Men imorse vakna jag halv 7 o hade sån huvudvärk..
Det räkte att man rörde sej lite så kändes det som jag skulle dö..
Jag gick upp o drack lite sen somna jag om tills kl blev 12..
Men då mådde man bra..
Sen har jag mest tagit det lungt..
Tess ville nog att jag skulle me till törringe idag men tyvärr
Elli pallar inte ikväll..
Usch nu saknar jag min lilla flicka..
Brände en dvd skiva med massa musik men det gick ej att spela
på denna dvd..
Så onödigt suck..
Ska snart äta min ben o jerry glass
*Mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar