söndag 24 maj 2009

En till

Massa jävla frågor;)
För alla som inte har ngt vettigt att göra, kopiera och lägg in i din blogg :P

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Nopp
Skulle du vilja väga mer? Japp en 10 kg
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? man blir nog både arg o ledsen!!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Tror inte det!!
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej absolut inte på en söndag!!

Tio KAN
Kan du röra på öronen? Nopp
Kan du slicka dig på näsan? Nopp
Kan du kolla i kors med ögonen? vad e det för dumma frågor
Kan dina föräldrar lita på dig? Japp alltid
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? tror inte det.. jo om man e sj kanske
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja det kan hon!!
Kan dina vänner lita på dig? det kan dom..
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nops för jag vill inte ha en till.
Kan du suga? Jupps ni skulle ju bara veta *FNISS*
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på vad som finns i affären

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja förmånga gånger..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Vet ej
Har du ett syskon? Jag har 2 st
Har du varit full den här månaden? Japp o det var i växjö
Har du någonsin haft sex med någon? Ja det har hon..
Har dina föräldrar ljugit för dig? Jo de har dom väl..
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? japp
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Näe
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jappz
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Jappz
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Japp de har jag haft
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej aldrig i livet..
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? japp
Har du haft sex med mer än tre personer? japp men bara en åt gången..
Har du ljugit på någon fråga än då? Nope

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän? Min Dotter o Tess
Vem älskar du? Min dotter
Vem hade du senast sex med? Palle
Vem vill du bli full med? Skit ni i det haha
Vem är den bästa artisten? Finns många bra..
Vem pratade du senast i telefon med? Jenny
Vem har du en liten crush i? Hmmm
Vem är snyggast i världen? jo jag e snyggast!!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Ingen jag o min dotter hade använt det ihop..
Vem är snällast i världen? vet ej
Vem är din bästa kompis? Skrev jag innan ju
Vem vill du prata med? Många
Vem sov du med senast? Lillan för hon vill inte sova i sin säng..
Vem vet allt om dig? Det e inte många som vet..
Vem kysste du senast? Palle
Vem kramade du senast? Flisan
Vem kan berätta allt för dig? Alla;)
Vem kan du berätta allt för? Till dom som inte snackar vidare..
Vem hatar du? Svarar inte på detta

Lite allmänt skit bara

Vad blir ditt namn baklänges? RONILLE
Har du gjort en snöängel i år? Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 3 dagar då lillan föddes.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja men kan dom andra oxå gå i uppfyllelse??
Första sporten du gick på? Fotboll
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites!!
Vad längtar du mest till just nu? Att jag får ett jobb snart!
Hur gammal har du tänkt bli? så dum fråga
Har du haft vattkoppor? Jappz
Vad drömde du inatt? Nått skumt är det ända jag kommer ihåg
Vilken tv-serie är bäst? Andra avenyn
Vad åt du senast? Pasta med bacon o sås..
Höga eller låga strumpor?
Vad är du mest rädd för i hela världen? att Det händer min dotter något..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan? Vitt med hjärtan i olika färger..
Bikini eller baddräkt? Bikini!!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Haha jo, vad e detta för frågor!?
Riktig gran eller plastgran? Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? Kan inte sova när det e ljust..
Godaste drickan till frukosten? Oboy
Har du spelat tjej i en teater? kommer inte ihåg..
Duscha eller bada? Bada.. fast när jag e trött blir det en snabbdusch
Har du gråtit i skolan nån gång? Minns ej
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Ja det har hänt
Sjunger du på toa? Sjunger bara då jag e ensam:)
Vilken färg har din jacka? Blå
Är du höjdrädd? Ja väldigt
Vilket land vill du åka till? många länder jag vill till..
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Min dotter o en del andra saker..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? japp för vi har en dotter ihop.. Annars hade jag nog inte gjort de..
Har du sett din bästa vän gråta? Jadå..
Har du fått någon komplimang idag? Japp att jag var en sötnos..
Är du polare med grannarna? Japp vissa av dom..
Vilka språk talar din mamma? Svenska och lite engelska..
Vilka länder har du bott i? Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Förra helgen..
Gay? tror inte det
Har du däckat/spytt för att du druckit? Spytt men det e väldigt många år sen..
Har du äggat ngn? Nix
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej
Har du varit på stranden? Nej
Har du haft en stalker? ???
Hur bra är din syn? Bra
Har du varit på ett party? Ja så många att man har tappat räkningen för många år sen haha
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Har ingen!!
Har du varit utomlands? Japp, Danmark , Tyskland,
Har du sett din bästa vän naken? Vet ej..
Vad var den senaste drömmen du minns? kommer inte ihåg
Vilken tid gick du upp i morse? Runt halv nio
Vad ska du göra i helgen? Blir nog nån fest eller så tar jag det lungt..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Hej hur e det? kram Då var nab singel igen känns konstigt o nere
När va du riktigt sjuk senast? När jag hade maginfluensan..
Vad finns i din bakficka? Inget
Har du färglinser? Måste man ha det??
Vad gjorde du kl 2 inatt? Jag sov vad jag vet..
Vad är det första du gör på morgonen? Jag ger lillan välling sen klär jag på mej o röker en cigg.
Vad ska du göra efter det här? Jag ska äta lite hade jag tänkt.. sen ta en ciggiluring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar