onsdag 27 maj 2009

Trött som fan...

Försov oss nästan i morse.. men allt gick snabbt så vi hann till dagis i tid.. Vilken hopplös dag det har varit idag på jobb.. Fast det har ändå varit roligt.. Det var husets gryta idag.. svin god..
Imorgon blir det korvbollar o mos me tomatsås o broccoli.. Mums..

när jag skulle hämta lillan så stötte jag givetvis på en polare.. Men jag hade inte tid att prata..
Lillan blir alltid lika glad när man kommer.. Var o köpte ben o jerry glass till oss.. svingod var den.. Idag blir det pizza till middag.. Har svin mycket att göra tills imorgon.. Ska ju me lillan till bvc imorgon.. Hon tyckte att jag skulle ringa familjerådgivaren o prata me henne.. men det har jag inte gjort ännu för jag vill se om det kan gå utan.. men fortsätter han lite till så blir det ett samtal dit så får vi väl se vad som händer.. Vill slippa att ta till med detta men det verkar som att det inte kommer gå riktigt men det får tiden utvisa..

vill ha semester nu..

nä ha det fint

Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar