söndag 24 maj 2009

Hahaha

Utseende

Vilken ögonfärg har du: Bruna
Hur lång är du: 1.71
Vilken hårfärg har du: Mellan blond
Långt eller kort hår: Axellångt
Piercingar i anisktet: Japp
Vilken ögon färg skulle du vilja ha: Ljusblåa
Hur lång skulle du vilja vara: Ca 1,65
Vill du ha kort eller långt hår: Långt så klart;)
Senaste du drack: Cola
Kramade: Mitt busfrö felicia
Kysste: Hmmm
Du spydde: I februari tror jag de va
Du skrattade rikitgt mycket: I torsdags

Kärlek
Är du singel: Japp
Ditt förra förhållande va med: Palle
Ditt längsta förhållande: Nästan 3år
Med vem då: Palle
När någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Ja du det säger jag inte!!
Gillar du någon just nu: Vet inte
Hur många seriösa förhållanden har du haft: Ja du det blir väl 2 förhållanden då som var seriösa..
Vill du vara singel: Ena stunden vill jag va sj o handra stunden vill jag ha nån.. så det e svårt o svar på den frågan..
Vill du gifta dig: Japp.. men senare vill man kanske inte haha

Vänskap
De som vet mest om dig: Tess
Någon du saknar att umgås med: vet ej??
Någon kompis som bor långt ifrån dig: Hannie, Jenny o Dennis
Den du har mest minnen med: Det e många man har minnen med!!
Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Japp!!

Tog denna från hannie;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar