torsdag 16 september 2010

Vilken vecka =)

I måndags tvättade jag då jag kom hem från skolan..
Sen hade jag massa matte uppgifter o göra..
Sen planerade jag de sista inför onsdagen..

Tisdagen var jag på både matte o drama..
Fy fan vad roligt vi hade..
Har nog inte haft så kul på ett tag..
När jag kom hem såg jag att syrran hade ringt..
Ringde upp henne så fick jag veta en superbra sak..
Gick sen o handlade till smörgåstårtorna..
Badade o la lillan..
Hon skulle inte sova tyckte hon men kl var 20.00
Sen långt om länge somnade hon o då började jag me smörgåstårtorna..
Jag höll på tills 02.13...
Snacka om att jag har trött men bra blev den ena..
Fattades fyllning så på morgonen lämnade jag lillan på dagis..
Sen var de o fixa o dona..

Jag blev ju 25 i onsdags..
Tack alla ni som kom..
Vilken super duper kväll de blev..
Nu vill alla ta beställningar på smörgåstårtor..
Jaja det e alltid kul me beröm..

Jag fick en massa
Ljus och 2 ljushållare
Presentkort på ikea
Sen fick jag en cykel till lillan
En super fin mammut garderob till felicia.
parfym
2 fina blommor
Men det bästa av allt var alla som var där..
Tack för att ni gjorde min dag super duper bra..
Hade inte kunnat bli bättre..
Efter att alla hade gått var det att plugga klart..
svenska B uppgifterna skulle lämnas in idag..
Jag e nöjd me dom me..
det går så bra i skolan..
Love it..

Idag fick jag veta att jag hade vg på historia provet.

Ne nu blir de att sova för har sovit 6 timmar på 4 dygn..
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar