måndag 6 september 2010

Måndag..

Jaha då har denna dagen oxå gått..
Tina ringde då jag var på väg till skolan o undrade om jag kunde gå o hämta shampo o balsam till marina från deras brevlåda..
Skulle ju ändå till marina sen då jag hade håla..
Matten gick bra..
Jag jobbade med ellenore..

Sen hade jag historieprov..
Det var lättare änn vad jag hade trott..
Så jag e helt klart godkänd..
Sen mötte jag cina..
Vi gick till ystads allehanda..
vi frågade om dom kunde göra en artikel om 305ans buss..
Just nu hade dom mycket men dom skulle höra av sej till oss..
Nu jävlar ska gubbjäveln få..
Fick höra på dagis att han hade varit otrevlig till många som jobbade på dagis som
pendlade..

Amen hallå..
Bättre service tack=(

Imorgon ska vi ha drama..
O kanske kommer skånskan o ystan dit för att skriva om vår förening..
så roligt o spännande de ska bli..
Ne nu ska jag äta tårta sen innan jag ska lägga mej blir de
Varm oboy me grädde..
Ha det gott..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar