fredag 3 september 2010

Torsdag 2/9

Vaknade imorse o ville inte alls gå upp...
Men kom på att vi skulle ha digitalbild..
Så då blev de lite roligare att gå upp..
Lillan var oxå riktigt trött..
Hon orkade knappt gå..
När vi skulle gå till dagis sa flisan..
Mamma jag vill ha rosa vantar nu..
Men jag sa det e helt för tidigt att ha vantar ännu..
Hon skrek o var ledsen halva vägen till dagis för att hon inte fick ha vantar..
Mammas tös e hon allt..

Hade jätte roligt på digital bild..
Sen var de matte...
Blev så trött efter att vi hade haft matte..
Helt hemskt att bli så trött när man har en lektion kvar..

Idag var de muntlig redovisning på ett antikt ord..
Var ju inte där förra gången så jag har de till nästa vecka..
Sån tur haha..

När jag väntade på bussen kom cina..
Vi satte oss rätt långt bak för dom flesta sätena kan man inte sitta på..
Men när bussen hade kört en bit så märkte vi hur sätena var lösa..
Jag hoppade över till andra sidan o sa till cina kom hit o sätt dej..
När hon reser sej märker vi båda hur sätet trillar bakåt..
det e ju fan helt livsfarligt..
Busschaffören brydde sej inte ens..
Han bara körde vidare..
Idiot..

Tänk om han hade fått nödbromsa
då hade vi flygit en bra bit..
Så jag ringde till skånetrafiken o klagade..
Hoppas nu dom gör nått åt de..
Bussen är fan helt rostig o söndrig..
Har aldrig sett en så söndrig buss hos skånetrafiken..
SKÄRPNING!!!

Tog bild på sätena..
Bild kommer läggas upp imorgon.. ..

Sen ringde tobbe o emma..
Dom hade fått komma hem nu så dom ville visa lilla wille..
Så liten han var men så söt..
Det e farligt att se så söta bebisar..
Nee det blir inget syskon till lillan förän jag har pluggat klart..
Iallafall när komvux e färdig läst..

Vi fick mail av poppe idag..
Han hade kontaktat ystads allehanda o skånska dagbladet..
Så vi får se om dom kommer på tisdag..
Då vi fortsätter att starta upp teaterföreningen..

Roligt roligt =)

Nee dax att sova lite..
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar