söndag 5 september 2010

Natt natt natt

Jaha nu sitter jag ändå uppe såhär länge..
men så e de ju ibland..
Väntar på att mitt hår ska torka..
idag har jag bara gjort en massa läxor..
Har historia prov imorgon på antiken..
Jag hade ju då inte velat leva så som dom gjorde på den tiden..
Vi lever i lyx idag om man tänker efter..
Nee nog om de..

Sen hade jag matte läxa 2häften..
Det var inte så svårt..
Tur man börjar 10.10..
Sen på tisdag ska lillan fotograferas på dagis..
Det ska bli kul o se sen hur hon kommer se ut..
Sen på onsdag ska vi ha profildag..
Vi ska till stens huvud..
Nja jag tänker inte följa me för jag ska plugga..
Har varit där så många gånger..
Visst det e super fint där men nä det ger mej mer att plugga mina läxor..
Usch nu börjar de dra ihopa sej..
Jag inte gilla..
Haha vad ovanligt..

Ska bli kul o träffa folken imorgon i skolan..
Det är rätt kul o gå i skolan ändå..
Fast tisdagarna klår inget..
Så nu ser man fram emot tisdagen..
Men dagarna går så fort..
Det är tur de..
Fast när man har de som roligast går tiden fruktansvärt fort..
Nee nu blir de att lägga sej..
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar