torsdag 23 september 2010

Torsdag!!

Idag började vi med digital bild som e jätte roligt..
men idag var de så avancerat att man blev trött..
Och vår lärare lars kivades me en..
Sen bar det av o äta frukost i cafeterian..
Jag o tina har roligt i skolan o det e super roligt..

nu skulle vi ha låtsas prov i matte..
det gick väl rätt bra för jag hade bara 2 fel..
Men känner mej osäker ännu på vissa bitar suck..

Idag fick vi tillbaka våra svenska B uppgifter.
Och jag fick G.
Men är ändå nöjd..

Nu känns det som att man har läxor dygnet runt..
Ska verkligen bli skönt med helg..

Mitt älskade lilla busfrö..


I kväll badade lillan för hon var fruktansvärt smutsig..
men hon har haft kul..
idag hade hon målat och det syntes på hennes byxor..
Hur ska jag få bort röd o gul färg??
Aja det e inte ofta hon kommer hem me färg på kläderna..

Ikväll har lillan varit väldigt kelsjuk..
Hon är bara för go..
Min prinsessa som växer o växer..

Nee nu ska jag snart sova lite..
Natti Natti








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar