söndag 2 augusti 2009

Söndag!!

Igår orkade jag inte skriva pga att jag fick ett sms o där stod
Vi ses i himelen..
Höll på o sätta hjärtat i halsen..
Jag ville bara hem o ringa personen..
Kom hem efter en stund..
O då ringde jag hem till personen o på mobilen o inget svar..
Då började alla tankar snurra i huvudet..
Kände mej hjälplös..
men kom på att jag kunde ju ringa en vän som gick upp o kolla..
Så min vän gick upp o kolla o då sov personen..
Så då börja allt släppa lite..
Men personen skickade vid 12 hej gumman jag ringer dej imorgon kram..
Så då förstod jag att allt var lugnt..
Idag prata vi o jag märkte på dej att du förstod att du har ett liv o leva för..
Sen prata jag me dennis..
Han fick lite av mina ideer..
Så ikväll ska jag skriva upp lite tankar o annat..
Vi får väl se hur de går me de..
Har avkalkat kaffekokaren idag o det var ju ganska nödvändigt..
nee dax för lite mer kaffe
Kan bli en lång natt..
Ha det gott
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar