fredag 7 augusti 2009

Fredag!!

Idag vakna jag lite för sent..
Det skulle man ej gjort..
Känner mej helt seg..
Får ta o dricka kaffe så man vaknar till..
Prata me dennis igår..
Fick förklara för han att det kommer kännas konstigt o va me på jennys kalas..
Det blir ju aldrig som förr men dom finns hos mej..
Men det ska bli kul o komma upp o träffa jenny o dennis..
Trivs i deras sällskap..
Ni har funnits vid min sida när allt var upp o ner..
masse o annika finns oxå vid min sida..
Det gör åsa oxå..
Igår kom palle o hämta lillan..
Det e ju hans helg..
Men det han sa igår ska han få för..
Så säger man inte..
Blev besviken på han..
Men där såg man vad han går för..
Men jag trivs me mitt liv ändå..
O jag kommer komma långt..
Prata me masse igår oxå..
Jag får ju hålla med om att vi har kommit långt me projektet..
Det är super kul tycker jag..
Kommer bli mycket att åka till småland..
Speciellt på loven..
Annars blir de en gång i veckan..
Nee nu ska jag fixa kaffe
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar