onsdag 5 augusti 2009

Lillasyster!!

Ja då har man fått 2 nya smeknamn..
Stjärnan o Lillasyster..
Masse o dennis e mina brödrar..
Skönt att ni är nöjda me texten..
Satt uppe jätte länge o försökte få det bra..
Nu är det inte så länge till föränn man åker till småland o det ska bli riktigt skoj..
Jenny blir ju 30 =D
Ska bli kul o träffa jenny o dennis o masse o annika;)
Så nu har jag flyttat över all musik på hårdisk d..
Masse sa att jag skulle formatera om min musik hårdisk eftersom den klyddar..
Så snart e det klart är på 95%
Annars får jag köpa en ny hårdisk..
Så nu ska jag snart lägga över musiken igen o se om det funkar..
Så det blir att va vaken ett tag till
Tur masse ska ringa o väcka mej imorgon..
Annars kommer jag nog ej upp..
Är jätte glad för att ni finns ;)
Jenny, dennis, masse, annika, åsa o tess..
Vad hade jag gjort utan er..
My kom ner till mej idag..
Kul att du kom ner..
O tänk du ska snart bli mamma ;)
Så kul de ska bli o få se den lille sen i november..
Så nu ska jag lägga in musiken igen..
ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar