tisdag 25 augusti 2009

En rolig dag;)

Jag gick upp 06.20 gjorde välling till lillan o klädde på henne..
Sen gick vi till dagis..
När jag kom hem gjorde jag lite läxor o sen fixa jag till mej..
Sen när vi kom till skurup så var det ett jävla tåg som tog hundra år på sej o vi hade en tid o passa o man blev ju inte lite otålig..
Vi handlade frukostbullar o läsk..
Sen gick vi till lektionen..
Vi hade svensk prov..
O jag tror det gick bra..
sen hade vi lunch o då körde vi raggar runda i skurup..
Sen blev det apoteket..
Sen började drama lektionen 12.20
Poppe flina när han såg oss..
Han tänkte nog ååå nej inte dom igen haha..
vi fick göra presentationer..
Sen berätta han om vad vi skulle göra idag..
Sen blev det rast o då köpte vi bullar igen..
Sen skulle vi ha drama i spegel rummet..
Så hade vi en rolig öävning..
Åka berg o dal bana..
Usch vi skratta så vi höll på o gråta..
Vi e 12 elever i gruppen..
Alla som gick förbi spegelrummet kolla in ju o skratta..
Sen hade vi gummi bands leken..
Man fick varsit gummiband o det skulle man sätta på armen..
så skulle man fråga varandra saker o sa man nej så var man tvungen o ta av det..
o då hade man förlorat..
Så skulle poppe då visa hur det gick till o valde just mej..
Han bara du har ingen rosa tröja på dej o jag bara jo..
Nä den är inte rosa..
Jag bara jo..
Sen fråga han Är jag snygg??
Jag fick fan tunghäfta..
Jag ville inte svara på nån sån fråga.
Så pinsamt..
Men det sa han bara för att han vet mycket väl vem man är sen högstadiet..
Men nästa gång ska jag o tess jävlas tebax..
Hämden är ljuv..
Men det e bra för han kommer inte ta det på allvar..
Sen fick vi sitta i ring o måla av varandra haha..
Som alla satt o skrattade..
Nästa gång ska vi agera mer..
Vad ska han nu hitta på..
Sen när vi slutade sa han till oss alla att nästa gång ska vi ha kul..
Sen tog vi en raggar runda i skurup jag o tess då!!!
lillan har somnat o trött e hon..
nee om man skulle fixa o dona lite..
Fast nu e jag så trött att jag knappt orkar..
ha det gott bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar