söndag 23 september 2012

underbara lördag

Idag vaknade jag av att Veronica skickade sms..
Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp efter 20 min..
Sen ringde jag henne så vi fick bestämt hur vi skulle göra..
Hörde lillan prata så jag gick in och sa god morgon..
Hon var piggelin idag haha..
När jag berättade att veronica och emma skulle hämta oss så for hon upp av glädje..
Så vi gjorde oss i ordning för att gå på barnloppis..
Hittade massor av kläder till henne så nu behöver hon bara lite leggings..
Sen åkte vi till mej och drack kaffe..

Jag och veronica pratade en massa medans ungarna lekte..
Sen berättade jag att vi fick se grannarnas kattungar igår..
Så söta dom var =)
Veronica ville ha en kattunge så vi gick upp och kollade på dom..
Nu får vi en ny familjemedlem har jag bestämt..
En lurvig liten grå sak hihi..
Sen kommer det inte in ett ända djur till i mitt hem haha

Sen gick vi till affären för o handla maten vi skulle äta idag..
Maten var riktigt god..
Funderar på att anställa veronica som kock haha
Idag har vi verkligen haft en mysig dag..
Sen kom roger och magnus också dit..
Så vi tittade på crocodale dandee..

Då den var slut var lillan så trött att vi gick hem..
trött o grinig var hon allt..

Nu ska jag slänga mej i soffan och glo på johan falks nya film..

Ha det =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar