lördag 1 september 2012

Fredag =)

Igår vaknade jag ganska tidigt och när lillan kom in o la sej hos mej kände jag att hon var väldigt varm..
Hon hade 39,4 i feber stackarna..
Typiskt nog ska hon bli dålig..
Lite senare ringde veronica o frågade vad jag gjorde..
Skulle ju börja tvätt så jag kunde inte gå dit haha..
Hon och emma kom senare och drack kaffe..
Då kom magnus också..
Lite roligt att folk kommer hit =)
Sen åkte vi till skurup för veronica skulle handla ridkläder till emma..

Saknar verkligen tiden då man alltid var i stallet och pysslade om bule och fridolf..
Fridolf var så söt för när man kom in i stallet gnäggade han..
Där släppte man alla tankar..
Jag kunde gå dit fast man var sjuk..
det är rogivade djur..
Ajja nog om de och åter till då vi var i skurup..

Vi gick in till systemet och handlade..
Sen åkte vi ut till hennes gamla hus.
Sen bar de av hem för att packa lillans saker..
Det märktes att felicia var sjuk för hon la sej i soffan och somnade..
När hon hade åkt blev de jätte tyst..
Så jag satte igång musiken och hoppade in i duschen..
Sen gick jag hem till veronica för hon bjöd på mat..
Sen blev de en mysig tjejkväll med lite öl =)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men de återstår att se =)
Ha en fortsatt bra dag alla =)
Bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar